5 Dec.

Godmorgon!

Onsdag den 5 december; regn, kulingvindar samt bara gråttgråttgrått. Men va tusan? Jag känner mig ganska uppåt idag ändå! Gårdagen slutade vid klockan 15.55, då jag trodde jag skulle svimma av mina magsmärtar; som jag dragits med nu i flera veckor. Jag kan inte förstå vad som är fel; och läkarna kan inte heller inte några fel? Det slår till helt plötsligt när som helst, och jag börjar krampa, får ont i hjärtat och håller på att kräkas. Hoppas dagen kommer att fortskrida utan några magincidenter,- jag har ju bara roliga lektioner idag.

Jag sitter här i soffan, nyduschad och funderar på att klä på mig. Jag åt en bit utav mina specialscones till frukost, som blev över från igår kväll.Satan vad goda de är! Nästa gång jag bakar dem skall jag byta ut äpplet mot russin&mandlar; för att de om det blir lika gott. Vad tros?

För att inte komma försent till skolan samt hinna skutta förbi Sleven på vägen; måste jag nu klä på mig. Idag får mina kläder bli endast mysiga, varma och bekväma,- det är så jädrans kallt ute!

Ha en trevlig dag gott folk.

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag vill också jobba på Mickes. Du vet inte om det behövs folk? ;D

2007-12-11 @ 23:03:38
Postat av: Linnéa

Vi är redan tillräckligt. :)

2007-12-12 @ 09:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0