Första advent.

Godmorgon ärade läsare! Gårdags kvällen ägnades åt att skriva klart min utredandetext där jag behandlat frågan "Vad är scientologi?", att titta på Harry Potter samt att sms:a med gatpojken. Förövrigt heter han Marco.

Såg ni julkalendern imorse? Vad tyckte ni i sådana fall?
Jag jämför tyvärr alla julkalendrar med Greveholm, sedan den underbara sagan sändes på tv. Jag har som jultradition att alltid se på Greveholm innan julafton är kommen, då jag har den på dvd.. Jag tror att det blir till att ägna en fredagskväll/natt åt den saken :)

Dagen idag ska fördrivas med julpyssel! Först ska mor och jag göra julgodis; sedan kommer Hanna vid 15.00, så ska vi baka lussebullar. Eftersom Hanna åter har blivit vegiterian så skall vi laga middag till mor ikväll. Mamma och vegomat klaffar inte har jag en känsla av; men hon får stå ut!

Jag vill hemskt gärna bli vegiterian, men blir stoppad av ett antal människor; som påstår att det är farligt för mig. De bygger sin slutsats på tidigare peridoer av mitt liv; så jag måste nog lyssna på dem denna gång.

Men nu ska jag skutta ut och tända en cigarett; för att sedan börja plocka undan lite på frukost bordet.

Bilder tagna under julbaket kommer att dyka upp på min bilddagbok; antingen ikväll eller imorgon!

http://krackelerad.bilddagboken.se/

Kommentarer
Postat av: S

Nej jag glömde att se julkalendern! :( Men den kommer väll ikväll, antar jag. Så då får jag se den.

2007-12-01 @ 10:53:53
URL: http://suneeta.blogg.se
Postat av: Linnéa

Annars finns den på svt.se :) Försov mig också imorse; så jag tittade på den i efterhand.

2007-12-01 @ 11:27:26
Postat av: svea

Svar: Tack så mycket :)

2007-12-01 @ 11:32:22
URL: http://retarded.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0