Kallt.

Det har passerat en vecka sedan jag postade ett inlägg. Min tid försvinner lika fort som jag tror att jag har lite över. Värdefull vila byts ut mot skola och jobb. Social är jag endast när min energi inte är helt borta; men det är inte ofta nu för tiden. Kanske blir det bättre efter jul? Jag ska försöka dra ner mitt tempo.
Hinna andas lite mellan mina aktiviteter.  

Sitter i skolan just nu och gör ingenting. Alla uppgifter har jag som vanligt redan gjort klart; så nu sitter jag här och funderar på om jag ska jobba idag eller inte. Micke ska ringa vid tolv och lämna det slutgilltiga beskedet  för dagen.
Om inte jobba; vad ska jag då göra? Andas kanske.


Ps.
Satan vad kallt det är ute! Snö till jul kanske?

Kommentarer
Postat av: A

Andas vännen!

2007-12-13 @ 13:59:24
Postat av: Linnéa

Så fort jag får tillfälle.

2007-12-13 @ 20:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0