Vem orkar?

Att klä på mig verkar totalt onödigt; när en dag skall fördrivas med att vara hemma och baka. Tyvärr börjar min mor nu diskutera med sig själv samt min lilla syster; om vi skall åka ner på stan och inhandla en julklapp åt min brors flicka. Hon skall fira jul med oss i år så det är väl bara att pallra sig ner och köpa någonting. Att inhandla julklappar till personer som är väl omtyckta; men som man inte känner så bra; är nog bland det svåraste som finns?

Mamma ringde bror och frågade vad som kunde inhandlas. Han visste självfallet inte. Vad hade jag förväntat mig?

Flickan gillar inte att läsa böcker, brorsan vet inte vilken stl i kläder hon har; samt han skall ge henne smycken. Jaha? Vad ska vi ge henne då? Hon lyssnar inte speciellt mycket på musik, filmer laddar hon ner och sedan var alla våra idéer slut.

NÅGOT TIPS?!

Kommentarer
Postat av: S

Svar till dig: Aaa jag tycker nog också att stjärnor är finast att ha! Men nu blev det ljusstake för mig. =) Trevlig helg

2007-12-01 @ 13:57:39
URL: http://suneeta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0