Feber.

Senaste dagarna har jag varit otroligt trött, och därför inte orkat sätta mig ner för att skriva. Ikväll upptäckte jag att jag har 38 graders feber; vilket förklarar min hosta samt min huvudvärk. Jag är mycket glad att jag hittills sluppit illamående i alla fall.

Imorgon blir jag alltså hemma. Vad kan man fördriva en dag hemma med? JO! Desperata husfruar är svaret. Jag har nu 2 av de tre utkomna DVD boxarna; och har stora planer på att köpa den tredje. Första säsongen är redan slut, så nu skall jag börja på den andra. Det är en trevlig dag jag har att se fram emot imorgon. Det är inte så tokigt att ha feber ibland..

Ska passa på att plugga lite på matten också; har matteprov nästa vecka. Algebra. Inte kul. Inte kul alls.

Dags att droga ner mig med lite hostmedicin och krypa till sängs. Min huvudvärk kommer bli min död; om jag inte somnar snart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig!

2007-11-22 @ 18:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0