Förmiddag- Datakunskap.

Efter att nu haft både engelska och PP* är jag åter tillbaka i den minusgradiga datasalen; för att om bara några minuter ha Datakunskap. Men vart är läraren? Intressant fråga, enligt mig. För utan lärare blir det ingen lektion; och utan lektion slutar jag nu?
Nej, nu dök han upp. Det var ju lite tragiskt för min del; då jag är ytterst hungrig. Missade liksom detaljen att ta med frukosten till tåget imorse, så den uteblev. Lunchen kommer denna regniga måndag intas på Lilla Bangladesh, vilket är en av mina personliga favoriter. De har mycket välsmakande Nan-bröd, som skall doppas i såsen som tillhör Chicken Tikka Butter Masala. Måste sluta nu! Dags att börja arbeta med exel. Tråkigt, men sant.

*Pedagogisk promenad. Förklarar detta närmare i nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0