Första inlägget.

Nu lämnar jag mitt tidigare destruktiva bloggande bakom mig, och börjar om på nytt.


Var på familjerätten tidigare idag. Det gick bra antar jag; fick tyvärr inte ut särskillt mycket under besöket. Det satt två tanter framför mig och ställde underliga frågor om min vardag, mina relationer och liknande saker. Gick därifrån lika ovetande om vad som väntas av mig, som jag var när jag steg in genom dörren.

Imorgon har vi idrottsdag i skolan; och som en blixt från klar himmel fick jag feber. Det är vad jag kallar flyt!


Har ni sett programmet "mitt i nyllet" någon gång? Vilket totalt värdelöst program! En man med IQ likt en fiskmås springer omkring och ställer lika IQ befriade frågor till människor i city. Kunde de inte komma på en bättre program idé än så?


image1

Kommentarer
Postat av: Linn

Söt du är :) Och ja, jag håller med. Vilket jävla flyt! Jag vill också drabbas av feber när det passar sig.

2007-11-05 @ 23:55:55
URL: http://strungout.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0