Godafton.

Jag har inte haft tid över att skriva på hela dagen; förens nu. Sitter i soffan och funderar på om det är dags att gå och sova snart... På tv finns ingenting intressant att titta på, och datorn blir mindre och mindre intressant för var sekund som passerar.
Imorgon börjar jag skolan klockan 08.00; vilket betyder att väckarklockan kommer avge sin gälla signal vid ca. 0500. Förut gick jag upp redan vid 04.30 men har nu insett att om jag stoppar ner en smörgås i väskan och käkar på tåget, kan jag sova en halvtimme längre. Jag har också spenderat på att tänka över hur jag på bäösta möjliga sätt kan sminka mig på väg till skolan för att spara in ytterligare några minuter, men insåg sedan att det inte går. Att sminka sig på tåget är både jobbigt samt uppmärksamhets väckande; och det är inte det jag vill dra till mitt osminkade face klockan sex på morgonen. Däremot om jag väljer kläderkvällen innan skulle jag kunna spara ca 20 minuter; men det är ett stort problem när jag nästa morgon inser att jag inte alls vill ha de kläderna jag valde kvällen innan. På så sätt blir jag istället 20 minter sen... Nej, upp tidigare än tuppen är det som gäller!

Jag slutar vid 12.05, och ska då äta lunch med några av flickorna samt pojkarna i klassen. På eftermiddagen är det fika med Simon som står i almanackan, men vi får se hur det blir med den saken; jag har uppsatser samt böcker att läsa. Vill inte hamna efter i plugget, utan känner att det är säkrast att ligga några veckor före.

Nu är klockan 21.28, vilket betyder att jag verkligen bör gå och lägga mig. Sååå... Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linn

Vilken skola går du i?

2007-11-11 @ 23:52:44
URL: http://strungout.blogg.se
Postat av: Linnéa

JensenGymnasium Norra vid odenplan.

2007-11-12 @ 08:17:36
Postat av: Linnéa

Btw! Skulle jag kunna få ditt lösenord till bloggen din? Mejla det isf till: [email protected] (:

2007-11-12 @ 08:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0