Godmorgon.

Jag verkligen hatar dessa mornar; när jag vaknar med ett ryck och är övertygad om att försovningen är gjort. Jag skuttar in på toaletten, klär på mig, sminkar mig, sätter på kaffe; för att sedan upptäcka att klockan är 01.55. De var bara att  återvända till den nu nerkylda sängen; och försöka somna om. Funkar det tror ni? Nej, självklart inte.
Jag har legat och halvslummrat hela natten omväxlingsvis med att titta i taket.

Klockan 04.22 tröttnade jag, klev upp ur sängen och satte mig här med en stor kopp kaffe.
Snart är det dags att lalla iväg till bussen; men ska svälja en stor huvudvärks tablett först. Har så fasligt ont i både huvudet och magen nu igen! Hoppas det inte blir ett gallanfall; såsom det blev i måndags. Det gör så åt helvetes ont..

Dags för mig att hälsa godmorgon och hörs senare! (har datalektion mest hela dagen; så inlägg kommer dyka upp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0