Lördag kväll.

Gisses vad trött jag är. Sitter här i min säng och funderar på vad vi har för läxor till nästa vecka. Under de tjugo minutrarna jag har funderat över detta, är det endast en uppgift som jag kommer ihåg; svenskan.
Inte speciellt jobbigt, så jag tar itu med den på måndag kväll. Just nu är jag allt för trött..

Imorgon är det jobb som väntar, men först skall jag få minst 8 timmars välbehövd sömn. Börjar arbeta vid tolv imorgon och slutar vid 17; men först brukar jag träffa min chef på ett café och käka frukost. Ganska mysigt att sitta där och lyssna på hans prat om olika saker, alternativt läsa tidningen i lugn och ro över en stor kopp rykande kaffe.

Det snöade i natt tänker jag nu tala om; för er bakfulla as som varken lämnat rummet eller dragit upp persiennerna på hela dagen. Just nu är det inte mer än 6 grader utomhus; så isen fryser antagligen på riktigt härligt tills imorgon. Ska ta en tidigare buss så jag inte blir sen.

Nu är jag hysteriskt törstig! Måste ha ett glas vatten. Kan jag inte sova skriver jag säkert något mer; men annars godnatt. Hörs imorgon; antingen på förmiddagen, under dagen eller på kvällen. Har ingen aning om vilken tid under morgondagen jag har chans att posta nästa inlägg. Busy, busy, busy...

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för den otroligt tankeväckande kommentaren ang bulimi... Jag är hemskt ledsen över att ditt hjärta är sjukt!! Det är det viktigaste organet vi har i kroppen... jag önskar dig all lycka!!

2007-11-11 @ 00:24:08
URL: http://imlittlemisstroublebaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0