Min dag.

Haha, jag upptäckte just någonting (i mina ögon) mycket lustigt. Under kategorin "länkar" på denna blogg finns bland andra "Måbra" med. De som vet vad jag sysselsatt mig med senaste åren kommer också se komiken.

Jaa, hur har min dag varit då? Lugn måste jag säga. Mycket, mycket, mycket lugn.. Jag sov till ungefär tio imorse, då jag insåg att "Shit, ska jag köka lunch med morsan måste jag skynda mig nu". Dessvärre var denna morgon en av de segaste någonsin, så lunchen med mamma ställdes in. Sängen var mer inbjudande än en iskall buss..
Dagen fortsatte i samma lunkande tempo, då jag klockan tolv orkade masa mig upp ur sängen och hämta mitt morgon kaffe. Med den rykande koppen i ena handen och en morot i andra; satte jag mig ner och fortsatte mitt tittande på Desperate Housewife (säsongbox nummer 3). Mycket bra serie det där.. Vid 14:06 orkade jag masa mig upp till övervåningen och kränga på mig random utvalda kläder.

Senare under eftermiddagen får jag ett samtal från Lou, där hon kallar mig till cafénova; OMGÅENDE. Halvt joggandes kastar jag mig ner mot busshållsplatsen för att ta mig ner till stan. Träffade en vän på bussen som jag samtalade med om olika ting i livet på väg ner mot södertälje centrum.
 På hela taget blev det en ganska trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0