Skola, jobb, hem och sova.

Jag så trött att jag kommer att slockna vilken sekund som helst. OM; med versaler; OM jag inte skulle vara tvungen att städa hela huset. 
Tordag kvällar vill jag ägna åt att göra absolut ingenting, bara vara bara, titta i taket. Men nej; min kära mor har fått för sig att jag skall hjälpa henne att städa huset. Kul kväll!

Skolan var helt okej idag; jag kan inte påstå någonting annat. Men jag fick reda på en obehaglig händelse som ägde rum på Jensen Norra igår. En pojke, jag vet inte vem, blev hämtad av polisen; då han planerat en  massaker.
På min lilla moderat skola? Nej; det kan jag verkligen inte föreställa mig. I våra små trygga, söta, varma lokaler? Icke. Men jo; tydligen. Hans psykolog hade sänt polisen till skolan för att hämta honom, då han ansågs vara farlig för allmänheten.

Nu till någonting mycket trevligare; HELGEN!
Vad har jag för planer i helgen? Träffa Hanna, baka lussebullar samt jobba. Sova står även högt upp på prioriteslistan, efter denna vidrigt tidiga vecka i skolan. Nej; nu ska jag gå ut med hunden. Kanske kan smita från städningen med en långpromenad.

Nej, det gick inte. Hon blev arg?

Usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0