Skola.

Skola, skola, skola. Alltid denna skola!

Just för tillfället befinner jag mig i sal D41; medans mediaproduktions timmen sakta men säkert rinner ut i sanden. Jag är klar med alla uppgifter som skall vara klara tills på fredag; så väggen tycks vara mer intressant än skärmen just för tillfället. Om jag hade haft med min mattebok; skulle jag iaf kunnat överväga om jag bör titta lite i boken. Men jag har i en konsensus med mig själv; beslutat att inte plugga så mycket mer innan torsdagens matteprov, då jag förvirrar bort mig i diverse regler angående ekvationer.

Btw har jag nu fått två nya betyg; MVG i datakunskap samt VG i matte.

Ja, nu läste rätt. VG i matte. Jag trodde inte mina öron när min mattelärare delgav betyget. Jag har aldrig i hela mitt liv varit bra på matte; men jag lyckas på något underligt sätt få ett VG? Jag fascinerar mig själv ibland.

Förmiddagen kommer att fördrivas i olika datasalar. Har endast datalektioner på onsdagar; så det är rätt slappt!
I eftermiddag ska jag fika med en god vän; som jag inte träffar så ofta nu för tiden, då hon arbetar och jag går i skolan. Vi båda är hemskt upptagna med våra egna trasselsudds krångel till liv; så det blir svårare än man tror; att trycka in en fika då och då. God planering krävs för att hinna med både skola, jobb, vänner och sova.


Kommentarer
Postat av: Linn

Fan va duktig du är! Var hittar du motivationen?

2007-11-28 @ 20:12:22
Postat av: Linnéa

I att hata att vara dålig ^^

2007-11-29 @ 21:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0