Taxinge.

Min dag har ägnats på taxinge julmarknad med mor min. Har haft en riktigt trevlig dag!

Jag har dessutom kommit in i mina julrimm-tider. Mitt bästa hittills; är det jag ansåg att mamma och jag skulle skriva på våra glöggkalas inbjudningar;

"Ni kan tyvärr ej lämna ett svar, då vi inget telefonnummer har. Är ni på detta irriterade som få, är det bredbandsboloaget ni skall slå"

Är det inte klockrent? Förklaringen till rimmet är att de har gett oss min mammas sambos telefonnummer istället för det vi skall ha; och vi har ingen aning vilket telefonnummer vi kommer att ha när de ska lämna återbud alternativt skall säga om de kan komma.

Imorgon är det arbete som står på shemat, då jag måste tjäna ihop julklappspengar samt pengar till ytterligare utgifter i december månad. Har absolut ingen lust egentligen att jobba, men det är det jag har lovat; och det jag lovar håller jag.

Dags att gå till sängs!

Kommentarer
Postat av: Bella

Godnatt ;)

2007-11-17 @ 23:20:28
URL: http://bellaahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0