Trött.

Jag är dendrofil. "Jaha?" tänker du nu, "vad är det då?"
Jo, det ska jag förklara! Större delen utav populationen i sverige är statistiskt uträknat hetrosexuella. Det är också känt att många personer är homosexuella alternativt bisexuella. De tre tänker jag inte förklara vad det innebär, då du bör läsa något mycket mer allmänbildande än min blogg om så är fallet.

För att komma till saken så blir denrofiler iaf tända av träd; tallar är min personliga favorit. Jag ser deras stickiga grenar mycket charmiga. Näst efter tallar kommer ekar; är inte deras ollon mycket vackra? Mmm'mmm'mmm..


Nej, fytusan vad jag är trött. Jag ska sluta leka med ordvitsar..

Idag var en lång dag. Klev upp tidigt imorse för att hinna kolla på den hyena liknande flocken av flickor, som knuffade sig in på H&M vid tio. Mycket kul att se måste jag säga. Aldrig förr har jag sett så många joggande, hysteriska, ylande tjejer i högklackade skor; samtidigt!

Imorgon skall jag till soc med mor och syster vid kvart över tio; och sedan är det skolan som gäller. När jag slutar vid fem ska jag träffa Hanna, för att förbereda en hemmakväll med henne och min lillasyster.
Myskväll för hela slanten är det som väntar! Grönsaker med dip, Forest Gump, värme samt underbart sällskap. Ser fram emot det. (:

Dags för mig att skutta upp till sängen nu. Kom inte hem från jobbet förens vid tio, så jag är rätt slut nu.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0