Uschuschusch!

Söndag morgon. Söndag totalvidriga hemska morgon. Olusten hänger som ett moln över mitt huvud och djävluen på axlen sitter och skriker ut vilken värdelös och tråkig dag detta kommer att bli.
Imorse när jag klev upp var den första tanken; "idag bör jag låsas in, jag känner mig elak". Så sant, så sant. Jag på hugget mot allt och alla till talar mig, alternativt visar sig. Så om du inte vill ha en utskällning av Linnéa; så undvik mig; och ring definitift inte! 

Imorgon kommer jag  vara på bättre humör  då det endast är skola från klockan 13.00, som står på schemat; men just nu bör det sitta en "VARNING"-skylt i min panna.
Usch för söndagar, usch för mulet väder, usch för irritation och framför allt usch på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0