Godmorgon

Om jag skulle ta åt mig av allt som folk  uttryckt att de anser om mig, skulle jag vara en; snäll, social, söt, ful, blek, bitch - som är svart, estetisk, korkad, smart och extremt rolig. Jag pratar för för mycket; är otroligt lugn, - lite väl tystlåten ibland, men oftast tokvild.

Börjar ni se ett mönster?

Människor har olika uppfattningar angående allt; så skulle jag anpassa mig efter alla åsikter skulle jag få det jäkligt jobbigt.
Och gällande "kritik jag inte kan ta åt mig", så skulle jag vilja ha lite konstruktivkritik; - inte kränkningar; innan jag börjar ta åt mig av dem.

Tack för ordet!

Kommentarer
Postat av: Humlan

Man gör själv sina val! Det kanske inte handlar om kränkningar
- dessutom tror jag att ditt bemötande av givna kommentarer kan trigga negativt emellanåt. De som bemödar sig med att skriva i din blogg har förmodligen ett intresse av dig på ett eller annat sätt. Jag vill gärna tro människor om gott - gör du?

2008-02-21 @ 08:06:33
Postat av: Linnea

Jag tror gott om människor tills de visar motsatsen. :) Men om du har läst de kommentarerna som ibland har lagts; så är det främst kränkande - inte kritik jag kan ta åt mig och sedan lära mig något utav.

2008-02-21 @ 13:23:18
Postat av: Skrivpetig

med all välvilja kan jag lära dig att det heter överväger, inte överlägger (fast det är klart att du kanske hade kunnat skriva ex.vis att du ska överlägga med någon, då blir det rätt. Kanske bästa valet är att skriva att du ska fundera på det. Huvudsaken är ju faktiskt att läsaren förstår vad du menar, och det gör jag ju! Trevlig resa i helgen!

2008-02-21 @ 22:58:36
Postat av: Skrivpetig

Hoppsan! Så gick det med den välviljan... Jisses vilken svada en Soffa kan ha! Efter det ordbombardemanget kommer jag då knappast mer att tycka nåt... Som Fan läser bibeln, eller??? Jag hoppas verkligen att du själv Linnéa INTE tog illa upp för den VÄLVILLIGA kommentaren!! Det var ju just därför som jag avslutade med orden om att det viktigaste är att man förstår! Precis som du skriver idag så är du ju i en lärandeprocess!!! Du är jätteduktig att skriva, så det så!! Fortsätt skriva med glädje!

2008-02-22 @ 19:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0