Kryssning

Efter en slitsam månad med ett fullstpäckat schema, kommer det nästa fredag bli gudomligt skönt att få 1 veckas lov. Samma dag vi slutar skall jag, mor, Magnus, bror, syster och brors flicka på kryssning till åland. Jag älskar kryssningar! Alla drinkar jag blir bjuden på, komplimanger som haglar över mig och stämningen som sprids i varje rum då båten lämnar land. Jag längtar så grymt mycket..

Min söta bror fyller 19 år, den 23 febrari. Hans har alltid varit en person jag ser upp till, och beundrar till den grad att det blir ohälsosamt.
Ett stort grattis till dig älsakde bror.
Du får ett grattis den 23/2 också; men jag känner mig lite känslosam just nu.

image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0