Lördagkväll.

Till middag lagade jag och min mor japanska rätter. Efter att ha pillat ihop ett stort antal sushibitar, och ätit inte ett lika stort antal; sitter jag nu utslagen i min säng. Jag är så jäkla trött.
Imorgon blir det jobba fram till 18.00; för att sedan försvinna till S:t Eriksplan en vecka. Kommer sakna min älskade mamma, men ska bli skönt att få försvinna från Södertälje igen.
I södertälje finns mitt förflutna.
Jag gillar inte mitt förflutna.


Kvällen kommer spenderas i soffan, med familjen i sällskap; tittandes på melodifestivalen. Det är ett program jag varje år måste plåga mig igenom, för att kunna gnälla på varje litet felsteg eller tonfel artisterna gör. Mitt lördagsnöje de kommande helgerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0