MatteB

Jag vill ge ett stort tack till den/de människan/människorna som har bestämt att man icke skall behöva läsa MatteB för att komma in på JMK. Lalala!
Dags för mig att skutta iväg till skolan; göra klart vår kortfilm - och sedan ha webbdesign. I princip halva terminen har gått; men  idag skall vi äntligen få vår lärare i det nämnda ämnet. Det tog ett tag för dem att skaffa fram denna Jörgen. Vart kan han ha hållit hus?

Skall pudra näsan innan också, (bokstavligt) - så jag stänger här nu.
Hej.

Kommentarer
Postat av: Malin

Då önskar jag att jag gick i din skola. Vi blir tvingade till att läsa Matte B. jag failade, hårt. :/

2008-02-25 @ 19:04:32
URL: http://malicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0