Min älskade mamma.

Klockan är mycket nu; men sova är inte ett alternativ förens klockan slagit (minst) halv två. Om jag somnar innan utvalt klockslag, kommer jag vakna så hemskt tidigt imorgon bitti - då jag bara kan sova 6 timmar per natt. Jag vet inte riktigt varför det är på det viset. Och sedan har jag ingenting mer att säga om den saken.

Min helg kommer ägnas åt att umgås med mor min så mycket jag kan, för på söndag bär det av mot S:t Eriksplan igen. Kommer då inte träffa min älskade mamma på 5 dagar, och det är både plågsamt och traumatiskt för en liten mamma gris; vilket jag dessvärre är. Mamma är det bästa som finns; den underbaraste individen som existerar. Så tycker de flesta antagligen om sina mammor; men sorry. Min mamma kommer alltid att vara bättre än era.

Uffa, vad jag är uttråkad nu. Bokstäverna bara hoppar runt på skärmen, så jag misstänker att det är dags att sluta blogga. 

Godnatt igen. 


Kommentarer
Postat av: Avundsjuk

Lycko dig som har en sådan mor och lycko din mor som har en sådan dotter! Önskar er en fin helg!

2008-02-15 @ 17:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0