Romme.

Jag har låtit bli att uppdatera bloggen på ett par dagar; då min sinnesstämning inte har varit å det lyckligaste.
Men under omständigheterna mår jag helt okej, efter att jag fått perspektiv på sakerna som infekterade mina hjärnhalvor.

Sitter nu på mediaproduktionen och undrar vart satan Sam är. Jag måste ju övertala henne om att åka till Romme med mig på idrottsdagen? Frida och Samanta. Lala. Vi tre (eller fler?) kan ha en riktigt rolig dag där uppe i snön.

Matteprov sista lektionen idag, vilket har orsakat lite extra kaos i mitt huvud de senaste dagarna. Alla som känner mig vet att matte absolut inte är mitt favorit ämne i skolan; och även att det är det enda ämnet jag jublar om jag erhåller ett "godkänt".

Nu kom Samanta! Och hon ska till Romme med mig. Now i'm happyliciuos!


Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till i em vännen! Tror på dig. Stor kraaam /A

2008-02-05 @ 11:18:21
Postat av: Juha

Se upp i backen för Linnéus-attacken!

2008-02-05 @ 23:18:50
URL: http://Bastubacke.blogg.se
Postat av: Linnlinnlinn

Lyssnar inte du på The Cure? Jag kanske har hittat på det nånstans i min hjärna. Men iaf, ska du se dom på lördag? :P

2008-02-06 @ 00:10:20
Postat av: Linnéa

Du har inte hittat på det. :/ De spelas flitigt i min vinylspelare.. Men nej; jag kan inte på lördag. HAr varit uppbokad JUST den dagen;sedan i sommras.:/(

2008-02-06 @ 08:19:42
Postat av: saaaamánta

oooh och jag är lycklig för att vi ska till romme! vi ska kracha aaaalla i backarna tycker jag :)
PUSSPÅREJ

2008-02-08 @ 17:41:00
URL: http://moasamanta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0