Trött.

Mitt just nu ytterst innehållsfattiga liv resulterar i kvävande skrivkramp. Jag har liksom många andra sportlov just nu, och spenderar mina dagar på caféer i sällskap med vänner, alternativt fördriver mina pluggfria stunder på jobbet.

Idag avvek jag däremot från normen och besökte A. på sjukhuset. Åt lunch, pratade lite och grät en skvätt; innan jag sedan for tillbaka till Södertälje för att återigen hamna på café. Fördrev tiden i "sällskap" med aftonbladet framtill Lollo äntrade nova, för att ersätta aftonbladets artiklar om kattmat.
(Det var en kvinna som åt kattmat istället för vanlig kost, då kattmat inte innehåller några tillsatser; vilket "mänsklig"-mat gör. DET är vad jag kallar ätstörning.)

Jag är trött. Trött, trött trött. Så otroligt trött? Underligt, i och med det faktum att jag har druckit fasansfullt mycket kaffe + tagit en koffeintablett. Livet är konsitgt. Jag är konstig.

Kommentarer
Postat av: soffan

...hahaha, håller med dig: DET kan man kalla ätstörning. Tack för den kommentaren, den startade min dag med ett asflabb ;). Kram

2008-02-28 @ 08:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0