Valentine's day.

Det är alla hjärtans (jäkla) dag. Finns det någon annan dag på året, som ensamheten blir mer påträngande och påmind?
Den matriella hysteri som återupprepas den 14 februari; är lika fascinerande; men ändå beundransvärd varje gång.
Jag påstår inte att jag inte tar del utav shoppingen;- men varför känner vi dessa krav på att visa folk att vi älskar dem: - genom att köpa saker?

Dagen fortskred drygt,  framtill Guldlock äntrade med sin heta hatt och skinnjackan (som jag valde ut).
Vi gick och käkade middag på vårat favoritfik-med-den-fina-toaletten. Diskutionerna var lika orginella som de brukar vara när vi är trött.
 "Vad heter tidelag på engelska?", "bör omogna idioter få rösta?" och jag citerar:
Simon: "Vem var det som sa; Kanin är så förvirrad för att han tänker så mycket..?"
Jag: "NALLE PUH!!"
Etc..

Jag fick en ros av pojken. Aldrig förr har jag fått en blomma, så när han räckte fram den mot mig var jag på väg att börja gråta. Guldlock själv såg mest besvärad ut över mina känslomässigt pinsamma reaktion; men vad satan!

Dags för mig att lämna datorn för denna natt. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

originella*

2008-02-19 @ 09:13:53
Postat av: Anonym

materiella*, min*, diskussionerna* trötta*
...slå upp det!

2008-02-19 @ 19:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0