FÖRLÅT!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för min dåliga uppdatering de senaste dagarna.
Saken är den att jag har varit så fruktansvärt trött. Så snart jag kommit hem på kvällarna; väntade min otroligt bekväma säng på att jag skulle somna under dess trygga; tillhörande; duntäcke.

Nu sitter jag återigen på webbdesignlektion; men vi har ny lärare, så det är roligare. Vad skall man mer säga om den saken? Jag kan göra en meny i css?

FREDAG! Jag kom nyss på att det är Fredag.

Det betyder att morgondagen skall fördrivas i Södertälje-hemmets trygga vrå; men på söndagen åter packa väskan och åka till S:t Eriksplan. Däremot kommer jag till södertälje redan på Måndagkväll, av den anledningen att kommande vecka skall spenderas med Mor, Magnus & Systeryster. (:

Lönedag på söndag. Det gillar vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0