Fredag.

Min buss går om en halvtimme; det tar en kvart att gå till bussen; och jag ska packa min väska innan. Det betyder att jag har ca 4 minuter på mig att skriva ett inlägg.

Tack för alla fina kommentarer! Det blir så mycket roligare att blogga när man får lite respons av läsarna.

Idag har jag bara en lektion; samhälle; men kommer vara inne i stan till sent ikväll. Jag orkar inte åka hem föratt sitta i min säng och fundera, i brist på ork att ringa några vänner. Jag har ingen fantasi just nu. Men har du mitt nummer; ring gärna. Idag orkar jag inte anstränga mig.

Ohshit! Dags att springa till bussen. (:

PS. På söndag sticker jag till S:t Eriksplan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0