Hobby?

Saker som jag minns att jag skall uträtta innan denna vecka är över:

[   ] Ringa kusin angående nyckel.
[X] Finslipa och lämna in engelska analysen innan fredag.
[   ] Träffa Frank
[   ] Träffa Anders
[X] Andas
[   ] Jobba Onsdag och Söndag
[   ] Klacka om mina stackars skor
[   ] Städa mitt rum
[X] Fota allt jag ser med min bebis
[X] Vara lite social med mina vänner


Jag satt och funderade lite på vad jag ska sysselsätta mig med, veckorna då jag kommer att bo på S:t Eriksplan.
Mina kvällar kommer spenderas på ett café; missbrukande kaffe. Inte speciellt bra för magen.
Nästa brillijanta idé som dök upp var; "Jag skall skaffa mig en hobby".
Men hur lätt är det att hitta en hobby? Riktigt klurigt måste jag påstå. Efter lång betänketid kom jag fram till slutsatsen; min nya hobby får helt enkelt bli just att dricka kaffe på café, och kika på individerna som befinner sig runt mig.

 Det blir ingen hälsosam hobby; men en riktigt trevlig sådan.

Om någon som har lust att göra mig sällskap
, så hör av er! Kan bli lite tråkigt att sitta ensam i längden.

Dags för mig att krypa till sängs. När jag vaknar skall ni få en uppdatering om vad som händer i mitt liv just nu..
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag bangar aldrig på en kopp kaffe. Finns ju världens mysigaste café precis vid St:Eriksplan också. Lyckost! Vi borde slå våra huvuden ihop nångång och sörpla koffein. Faktiskt.

2008-01-15 @ 17:34:25
Postat av: Linnéa

Absolut att vi ska göra! Jag har varit lite halvt rädd för dig sedan jag hörde talas om dig första gången; men insett det senaste året att du inte bits ;P

2008-01-15 @ 19:41:06
Postat av: Linn

Haha, är det Fredrik som har dragit till med nån historia då kanske? ;) Får ofta höra om folk som är rädda för mig. Man undrar ju vad det kan vara ... :)

2008-01-15 @ 20:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0