Läs ej om du inte tål lite grövre ord, kära människa.

Jag ber redan nu om ursäkt för detta inlägg; för känsliga läsare. Om du ogillar att jag skriver grövre ord; lämna denna blogg nu.






Idag går går allt bajs. Allting jag gör eller skriver känns som stora, vassa bajskorvar som har fastnat. Ge mig mentalt laxermedel, så möjligen jag kan tina upp lite.
Vad ska jag skriva? Jag har ingen aning.

Jag kan iallafall berätta att jag har en teknikfreaks dröm, till sovrum. Rummet är från topp till tak fyllt med massa roliga leksaker; som jag skall fördriva tiden med, de veckorna jag bor här.
Till och börja med skall jag bli ett geni på guitarrhero; så jag kan spöa skiten ur alla där hemma!

Nej. Nu skall jag plocka fram lite kläder inför morgondagen; och sedan skall jag krypa ner i sängen för att kika lite på burken. Jag har en stor. Tv alltså..

Kommentarer
Postat av: Linn

Fy faaan va nice med Guitar Hero! Jag är inte liiite avundsjuk.

2008-01-20 @ 23:26:04
Postat av: Juha

Lycka till med Guitar Hero..Saknar motstånd i det så jag hoppas du blir duktig.

2008-01-21 @ 05:03:55
URL: http://Bastubacke.blogg.se
Postat av: Simon

ja vill också!
livet är orättvist... -.-
+ de där me mentalt laxermedel gav mig jävligt skumma bilder i huvet.. tack x)

2008-01-22 @ 09:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0