Morgon igen.

Och så var det morgon igen.. Detta kommer att mynna ut i en meningslös dag, - men för att bli glad igen måste jag hålla mig vaken. Därför traskar jag iväg till skolan som vanligt; umgås med vänner efteråt. Leendet kommer sitta som klistrat i mitt ansikte, i ett försök att lura mig själv att allt kommer bli som förut. 

Det sprängdes ett antal olika bomber i mitt huvud igår. En ångestbomb utlöser nästa. Och nästa. Och nästa.
Att städa upp efter sådana bombdåd tar ett tag; och därav kommer jag akta mig för smällare i några veckor framöver. Ett litet knasterband kommer orsaka en bilbomb; jag känner det - jag vet det.

Nu ska jag ta en välbehövd dusch, för att sedan göra mig klar för skolan. Måste hinna förbi en kiosk och inhandla lite giftpinnar på vägen också.


Ha en bra dag nu; och hälsa familjen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0