Tillbaka!

Jag är nu redo att ta upp mitt bloggande igen. Har haft det ganska jobbigt på senaste tiden med diverse saker; så bloggandet blev lagdtpå hyllan; för att i största mån undvika det destruktiva skrivandet. 

På söndag skall jag sova min första natt uppe i sthlm. Jag får sedan förra veckan hyra ett rum hos min kusin. Hon bor på S:t Eriksplan tillsammans med sina två söner. Den ena sonen är jämngammal med mig och den andra är runt tolv skulle jag tro. Att hyra rum kommer främst att leda till fler sömntimmar för min del. Det ska bli ytterst trevligt att åter kunna snooza på mornarna!

Jag köpte en systemkamera igår! En EOS 400D - 18/55mm.
Han är det vackraste jag någonsin sett. (Hans namn är Egon)

Om en liten stund skall jag ta en promenad ner till stan (med Egon i högsta hugg självklart), för att träffa Hanna. I och med att jag har studiedag idag, så har jag endast suttit i den mjuka härliga soffan och kikat på mina OC-boxar. Trevligt program :)

Ha en ytterst trevlig fortsättning på dagen. Jag postar ett inlägg när jag kommer hem.. Nu ska jag få fart på denna blogg igen!


Kommentarer
Postat av: Linn

Grrrreat! :)

2008-01-14 @ 17:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0