Tisdagkväll.

Åter hemma i varma stugan. När jag stod och väntade på att få en skymt utav mammas bil; trodde jag på allvar att jag skulle frysa ihjäl. Vinden gnagde på mina ben, som som vanligt endast var iklädda strumpbyxor. Hemskt! Dessutom hade jag mina vårskor på fötterna, då mina vinterskor skall klackas om innan de kan användas igen.

Jag uträttade min engelska presentation idag istället för på Torsdag; för att slippa oroa mig kommande dagar. Imorgon jobbar jag kväll; så då skulle jag inte hunnit plugga ändå? Sak samma! Det gick otroligt bra.De saker jag ville få sagt, blev yttrade och jag fick riktigt bra feedback.

Om en liten stund skall jag slå en signal till vännen runt hörnet; för att fråga om han vill ta en liten promenad. Jag orkar inte sitta hemma hela kvällen.
Sedan  skall jag ta en välbehövd dusch! Inte välbehövd på det vis att jag är smutsig; utan för att jag fryser så in i fanders; fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0