Lite kul.

Nu befinner jag mig i skolan; datasal D21. Sömnig, kissnödig och asont i huvudet.
Det är inte bra att träna när man är förkyld; eller hur? Funderar på att åka hem efter svenskan och åka hem och vila istället. Jag har inte tid att vara borta mer från lektionerna och vill därför inte riskera att få ännu värre hälsa än nu.

På väg till skolan hände något lustigt. När jag stigit av bussen vid stefans kyrkan; och påbörjat promenaden från busshållsplatsen mot skolan; dök en snubbe upp framför mig. Han tittade på mig en liten stund och sedan sa han: "Helvete, du är så sjukt snygg. Kan jag få ditt nummer? Vad heter du? Vart ska du?" Chockad stammade jag fram svar på samtliga av hans frågor. Leende skruttande han därifrån med ett brett leende på läpparna; och när han kommit ungefär 100 meter vänder han sig om och skriker "DU ÄR BÄST LINNÉA, HA EN BRA DAG!"

Kommentarer
Postat av: soffan

...du "lullar iväg" och "skuttar upp" när du skriver nu för tiden! Härligt! Du har ett riktigt liv nu, jag tycker det är helt underbart kämpat utav dig!Och vilken start på en vanlig vardag - det är inte varje dag nå´t sån´t händer, lr hur? Wow! Kram

2007-11-30 @ 11:58:55
Postat av: maria

Jag är så glad för din skull att allt verkar gå bra.Ta vara på varje minut.Du är värd det allra bästa kram Maria

2007-11-30 @ 19:53:02
URL: http://linneuslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0