Äcklig skrift?

Jisses, vad mycket aggression en del människor har inom sig. Jag har av misstag gjort ett stavfel i förgående inlägg, där jag skrivit; "konsumentation" istället för "konsumtion",
Detta kommenterades utav en liten ilsken prick, med orden,- jag citerar;
"KONSUMTION DIN IDIOT INTE KONSUMENTATION. SLUTA LEKA EXPERT PÅ SVENSKA. LARVIGT."

Hur tolkar ni andra läsare denna kommentar? Jag tolkar den som att det är en individ där ute i vårt iskalla land; som är avundsjuk på hur jag skriver.
Låt mig utveckla.
Har jag någosin påstått att jag är expert på att skriva? Rätta mig om jag har fel; snälla.
Min skrift har fått omdömen som; "Äckligt korrekt" tidigare; och jag undrar nu varför folk envisas att läsa min blogg om den nu innehåller så "äckliga" meningsuppbyggnader.

Jag orkar inte ta åt mig av mer kritik utav avundsjuka läsare längre. Kritisera hur mycket ni än har lust med - jag ignorerar.

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag tycker du är bra! :D

2008-01-31 @ 20:35:09
Postat av: Linnéa

Haha, tack Linn ^^

2008-01-31 @ 20:44:14
URL: http://linneuslife.blogg.se
Postat av: Anonym

avundsjuk? du är då bra självgod du! ha lite självinsikt och ta åt dig av kritik för en gångs skull.

2008-01-31 @ 23:48:39
Postat av: Linnéa

Aww, och du kommer tillbaka ^^ Du är mig verkligen en ilsken liten prick du. :) Det märks att du inte känner mig på riktigt; för då hade du inte haft den inställningen du har just nu. Kritik är något som tidigare kvävt mig, så jag orkar inte bry mig längre. :) Ha en bra vän du anonymeargsinte!

2008-02-01 @ 09:17:28
URL: http://linneuslife.blogg.se
Postat av: soffan

hrmm, man kan ju inte låta bli att lägga sig i, tyvärr. Du namnlöse måste ha ett HELVETE ute i verklighet. Retar du dig på ALLT som du upptäcker är fel varje dag eller söker du enbart upp vissa källor för att få ut aggressioner?!
Man kan ju undra hur det "står still"?! Keep up the good work, Linnea! Kram

2008-02-01 @ 09:51:11
Postat av: Linnéa

Jag tycker att det är ganska uppmuntrande att mina texter påverkar någon iaf. Positivt eller negativt;- all uppmärksamhet är la bra uppmärksamhet. (;

2008-02-01 @ 15:20:10
URL: http://linneuslife.blogg.se
Postat av: soffan

jag förstår om det är uppmuntrande, men är det inte lite synd om honom/henne?! ;-)

2008-02-02 @ 10:20:15
Postat av: Linnéa

Jo, det är hemskt synd om individen som tror att han/hon kan trycka ner mig med de lama orden. ;P

2008-02-02 @ 15:55:45
URL: http://linneuslife.blogg.se
Postat av: Josephine

vem är inte avundsjuk på dig? :)

2008-02-03 @ 22:18:12
URL: http://paintthesilence.webblogg.se
Postat av: Malin

Det folk inte inser när dom lämnar helkorkade och ibland rent av elaka kommentarer är att man inte tar åt sig av de alls! På senaste har kommentarer av de mindre snälla sorten haglat ned hos mig, men faktist så är det bara skrattretande. Hoppas saker och ting är bra med dig annars. Kram!

2008-02-12 @ 12:37:08
URL: http://malicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0