Snö.

"Är våren redan på intåg?", undrade jag igår när solen kikade fram mellan trädtopparna.
Shysh; så fel jag hade. Nu dalar det vita, blöta flingor från vinterhimlen som skiftar i tusen olika nyanser av grått. De faller i takt med att mina tankar kommer upp i varv även denna iskalla vintermorgon.

Efter ett besök hos Frank igår; går jag och tänker på ett ord. Ett ord som är allt för personligt för att skriva ut till mina (numera) 130 läsare; men som inte kan låta bli att nämnas i en personlig blogg. Ordet är inte hemskt; ordet är inte lyckligt. Jag vill inte kalla det likgiltigt; men inte heller påverkande. Det bara finns där,- spökar i min hjärna och ställer till med oreda.

Idag är det först och främst skola som ingår i dagsplaneringen; för att sedan ta en promenad till t-centralen. Därifrån blir det tåg mot gröt, ångest, Anders samt allt som associeras med Mando.
Vad skall jag hitta på sedan? Är någon intresserad av att träffa mig så är det bara att slå en signal. Jag bor som tidigare nämnt i stan denna vecka; men det finns både pendeltåg, bussar och tunnelbana. Let me know!

(Tack för telefonsamtalet igår, Louise. <3.)

Kommentarer
Postat av: Juha

Ska vi hitta på något imorgon?

2008-01-22 @ 17:57:59
URL: http://Bastubacke,blogg.se
Postat av: Linnéa

Hmm.. Jag vet faktiskt inte. Ring mig imorgon!

2008-01-22 @ 20:17:19
URL: http://linneuslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0