Uscha mig.

Sitter på Webbdesignlektion och har en otroligt dålig vikare. För det första så hör jag inte vad han säger, då han bara mumlar och har sig; och för det andra vill jag bara ut från detta rum.
Flickan som sitter brevid mig, slumrade in i början av lektionen. Ska man kanske joina henne? Hon snarkar så fridfullt..


Jag och flickorna i klassen satt och funderade på herrarna i min skola. Dess hårgelé vanor är minst sagt facsinerande!
Det kom in en klass genom entrén,- majoriteten var av det manliga könet; och jag lovar er, att om jag hade samlat deras gelé så skulle jag fått ihop MINST ett liter mått. Satan i helsike! Det dryper av flott från stackrarna. "Smör på mackan? Nejnej! Nudda mitt hår. Olja i wokpannan? Icke då! Jag kan droppa lite åt dig.."

Vad sägs om att lägga pengarna som de spenderar på hårgelé var månad; på något mer behövligt? Typ... Cigaretter åt mig?

Kommentarer
Postat av: soffan

Ett råd (som du kanske inte vill ha, men får ändå): du har inte rökt så många år och det kommer en dag när du VILL sluta (det vill alla rökare), och det är ett HELVETE. Ta det helvetet NU och spara några år på din vackra hy och ditt åldrande! Det finns ingen rökare i världen som VILL röka, och med facit i hand, om man visste när man började att det faktiskt kommer en dag när ciggisarna har satt STORA spår på kroppen kan man ju helt ärligt säga: om jag fick leva om mitt liv skulle jag ALDRIG börja röka!Eller hur?!

2008-01-18 @ 18:53:46
Postat av: Linnéa

Jag har rökt i 5 år nu; och har många gånger försökt att sluta. Tyvärr har jag fallit tillbaka i rökning samtidigt som återfall i andra saker, vilket gör det svårt.

2008-01-18 @ 23:11:22
URL: http://linneuslife.blogg.se
Postat av: Johanna

LÄGG NER LINNEA! Rädda jorden istället!

2008-01-19 @ 13:06:32
URL: http://meandmusic.blogg.se
Postat av: Linnéa

Haha, söt unge ^^

2008-01-19 @ 19:27:19
URL: http://linneuslife.blogg.se
Postat av: Simon

höddu, ska fan tvinga dig att sluta! spela spel ist ^^

2008-01-22 @ 09:09:56
Postat av: nikey

haha du skriver roligt ju :P

2008-01-24 @ 00:40:25
URL: http://nikehalvardsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0